شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
کد خبر: 1183085
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
«بزرگراه همت»

حوزه/ «بزرگراه همت» در یازدهمین قسمت خود با روایتی از « ادبستان » روایت مدرسه مسجد محور ادبستان آل طاها رویکرد تربیتی ناظر بر روایات هفت سال تربیتی دارد و به آموزش عملیاتی پرداخته است و امشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، «بزرگراه همت» که نام مستندی سریالی است و به معرفی کنشگران عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد، در جدیدترین قسمت خود با روایتی از « ادبستان » در این قسمت سوژه به روایت مدرسه مسجد محور ادبستان آل طاها می‌پردازد.

مجموعه مستند «بزرگ راه همت» می‌کوشد تا راوی قصه‌های نابِ مجاهدانِ فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند آنها باشد. تاکنون چهار فصل این مستند ساخته شده است و امروز از فصل پنجم مستند رونمایی شده است.

در قسمت یازدهم این مجموعه مستند، ادبستان آل طاها رویکرد تربیتی ناظر بر روایات هفت سال تربیتی دارد و به آموزش عملیاتی پرداخته است و این مدرسه مسجد محور در دل مسجد فعالیت های ویژه ای دارد و توانسته با یک تیم منسجم در مقاطع اول تا هفتم ابتدایی مدارس دخترانه و پسرانه را هدایت و راهبری کند.

راوی این فصل مجموعه مستند بزرگ راه همت سید صادق تربتیان است که به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کند تا قصه‌های ناب مجاهدان فرهنگی را روایت کند. این مجموعه یکی از تولیدات گروه مستند شبکه افق با مدیریت اباذر صالحیان است.

این مجموعه مستند روایی شنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از قاب شبکه افق سیما روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha